پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5457
-
الف
+

فیلم‌های آخر هفته آی‌فیلم

بیننده دو فیلم سینمایی «عصر روز دهم» و «ویلایی‌ها» از آی‌فیلم عربی باشید.

بیننده دو فیلم «عصر روز دهم» و «ویلایی‌ها» در روزهای جمعه و شنبه از آی‌فیلم عربی باشید.

به گزارش خبرنگار شبکه آی‌فیلم، «عصر روز دهم» عنوان فیلمی است که جمعه 5 شهریور از آی‌فیلم عربی پخش می‌شود. این فیلم به کارگردانی مجتبی راعی در سال 1387 تولید شده است.

«عصر روز دهم» داستان یک زندگی است؛ زندگی معمولی یک ایرانی که در کربلا و نجف دنبال گمشده‌اش می‌گردد؛ گمشده‌ای که سال‌ها ندیده است، اما همچنان به آن عشق می‌ورزد. این فیلم، ماجرای دو خواهر است که در جریان جنگ تحمیلی از یکدیگر دور می‌افتند و بعد از سال‌ها باهم روبرو می‌شوند.

این فیلم به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی ساخته شده و بازیگرانی چون هانیه توسلی، احمد مهرانفر، زهره حمیدی، سلیمه رنگ‌زن و آفرین عبیسی در آن به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

فیلم «عصر روز دهم» جمعه 5 شهریور ساعت 23:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 05:30، 11:30 و 17:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بر اساس این گزارش، فیلم «ویلایی‌ها» به کارگردانی منیر قیدی نیز شنبه 6 شهریور از آی‌فیلم عربی پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» که در سال ۱۳۹۵ تولید شده، قصه خانواده‌های فرماندهان سپاه و ارتش در سال ۱۳۶۵ است. عزیز زن ۵۰ ساله‌ای است که همراه نوه‌هایش وارد مجموعه ویلاها می‌شود. الیاس نیز راننده بسیجی است که هر وقت وارد مجموعه می‌شود همه نگران این می‌شوند که شاید خبر شهادت یکی از فرماندهان را بدهد. پس از مدتی سیما که عروس عزیز است از تهران می‌آید تا بچه‌های خود را به خارج از کشور ببرد اما

طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا افشار، علی شادمان، ثریا قاسمی و صابر ابر در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم «ویلایی‌ها» شنبه 6 شهریور ساعت 23:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 05:30، 11:30 و 17:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

برقعی: تئاتر هویت من است

ا.ا/ س.م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

جایگزین کاراگاهان رو سریال خانه ما بزارید.خیلیوقته درخواست میدم.بیشترازیک ساله.زمان کمی نیست به خدا